DANNEBREV #2

dw
Här kommer dannabrev nummer 2!!

Hejsan min lilla rumpis. Nu är det bara ungefär 3 veckor kvar tills jag flyger till sveeeeerige till min lillasyster ..
Jag har gjort upp planer på vad vi kan busa med.. en sak är t.ex att åka till min kompis som bor i göteborg.. hon har en liten söt kusin i din ålder.. så ja tänkte vi kunde gå på barnbio tillsammans! :D

Idag så har jag inte gjort så mycket, jag började inte skolan förrän klockan 12!! jätteskönt. I skolan gick jag på mina lektioner och en av dom var gympa. Det var suuuperkul för vi spelade volleyboll..

har du spelat volleyyboll?


eller ja det var kul tills någon DUMRUMPA sköt upp bollen i ett träd så den fastnade..
idag måste jag läsa massa böcker för jag har historiaprov imorgon..

PUSS OCH KRAM




des

Kommentarer
Postat av: mamme

hahaha... klantrumpa menar du...?

2010-05-17 @ 23:40:57
Postat av: mamme

More like "klantrumpa"... :)

2010-05-17 @ 23:47:36
Postat av: mamme

meeen.... skickade en kommentar, såg den inte, men den kom tydligen fram så nu blev d 2! du får ta bort en dannis! kram

2010-05-17 @ 23:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0